2010. július 30., péntek

Sok a maradék.../Found so many left overs...




Be kell vallanom, sok vacakolással járt ez a nyaklánc, de két dolog vigasztal: ősrégi gyöngyökből van (több, mint 2 évesek, de tényleg) és legalább kidolgoztam a legjobb módszert az ilyen nyaklánc gyártására. Sokat voltam négykézláb miatta, gyöngyöket szedegetve, mert rengetegszer szétszaladtak :(
I must confess that I had so much trouble making this nacklace. But there are two important things that makes me happy after all: I used some really old beads for it (over 2 years old, and I mean it) and I found out the easiest system of doing this kind of necklaces. I spent a lot on all fours collecting the beads that ran off the line. :(

1 megjegyzés:

  1. Mintha csak magamat látnám, hallanám, én is tegnap fejeztem be egy ugyanilyen karkötőt, és hasonló gondokkal küzdöttem.
    Nekem ezek a színek nagyon tetszenek, és a lánc nagyon dekoratív, megérte a sok fáradságot!!!

    VálaszTörlés