2011. március 30., szerda

Gombolda/Buttonary




Az egész egy fránya blúz makacs gombjaival kezdődött, amik állandóan elhagytak engem. Ezért morcosan mentem be egy méterárú boltba azzal a nem titkolt szándékkal, hogy véget vessek a kálváriának és strapabíró, hűséges gombokat szerezzek be. De nem is gondoltam, milyen hatást tesznek majd rám a gombok - alig bírtam abbahagyni a nézelődést, mert mindegyikről eszembe jutott egy újabb fülbevaló, gyűrű vagy medál. Sok-sok gombbal tértem haza és az első már át is alakult egy egyszerű kis gyűrűvé. :)

It all began with a top of mine, which had some evil buttons on it. They kept falling off so I decided to buy some new, nice ones - and this is when I met these buttons, which made me wonder how wonderful jewelry pieces I could make out of them. I bought a few finally and the first one already changed into a lovely, simple but very attractive ring.

1 megjegyzés:

  1. Micsoda kincseid vannak!! Én sem tudtam volna ott hagyni őket! Kíváncsian várom a folytatást a gyűrű után...:)

    VálaszTörlés